
Informujemy, że na podstawie wydanego w dniu 21 grudnia 2020 rozporządzenia, nie mamy możliwości kontynuowania działalności do odwołania.
Decyzja o zamknięciu klubów jest dla nas bardzo trudna, ale podjęliśmy ją, bo nie chcemy narażać ani firmy, ani Pracowników, ani Państwa na kontrole, mandaty, kary i wizyty policji.
Mając na uwadze tę sytuację, zwracamy się do Państwa z prośbą o kontynuowanie płatności, bo to pozwoli nam na utrzymanie ciągłości biznesu, miejsc pracy oraz ponowne otwarcie dla Was.
W ramach dokonywanej opłaty proponujemy Państwu następującą formę rozliczenia powyższych należności za okres zamknięcia klubu:
Państwa miesięczna rata ulegnie proporcjonalnemu pomniejszeniu (w zależności od długości zamknięcia klubu) o wyliczoną należność z tytułu zamknięcia klubu / zostanie naliczona od następnego okresu rozliczeniowego, od którego zostanie otwarty nasz klub.
W przypadku ewentualnego przedłużenia zamknięcia klubu – zwrot nastąpi w przeciągu 6 kolejnych miesięcy.
Umowy, które zostały opłacone z góry będą wydłużone o okres zamknięcia klubu.
Jeżeli nie życzą Państwo dokonywać opłat w tym okresie, prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza:
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt na adres e-mail: marriott@holmesplace.pl
Przypominamy, że nasi Klubowicze mają możliwość trenowania online z naszymi Instruktorami w aplikacji GYMSTEER. Ofertę treningów będziemy wkrótce rozszerzać.
Aby uzyskać bezpłatny dostęp do treningów w aplikacji, prosimy o wypełnienie formularza.
Z niecierpliwością czekamy na ponowne otwarcie klubów z nadzieją, że zobaczymy się wkrótce.
Wasz zespół Holmes Place